3r-P-3 D.E.F.C.

El passat dimecres 28 d’abril l’alumnat de 3r i de P-3 vam celebrar   el D.E.F.C.  ( Dia Educació Física al Carrer) a l’escola.

Malgrat el temps de pluja al matí que va impedir que fessim la sessió a la placeta, la vam celebrar al patí de l’escola amb el grup de 3r i a la tarda amb l’alumnat de P-3.

Una jornada lúdica on han practicat diferents jocs amb petits grups en diferents estacions  i els més petits  han experimentat i gaudit activitats amb paracaigudes i on han vivenciat la importància de la pràctica d’activitat física i els valors que transmet entre l’alumnat .Aquí us deixem un recull d’imatges.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 3r (Tercer), Cicle Mitjà, Educació Física, Educació Infantil, EI 3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.