Sedesport 2021

El passat divendres 26 de març vam poder portar a terme de nou la SEDESPORT. Vam gaudir de nou d’una jornada presencial esportiva meravellosa, on alumnat i professorat van  tornar a gaudir molt Es va portar a terme una jornada molt ben organitzada pel Sergi, adaptada  a la situació actual viscuda.

Durant el matí es va fer per tot l’alumnat de primària on vam portar a terme les curses per grup classe  en 2 torns. Després vam fer les curses de relleus pels grups cooperatius que vam crear el 2n trimestre en les sessions d’E.F., per grup classe. Tot seguit vam procedir a l’entrega de medalles i vam acabar la sessió matinal amb la cursa de relleus del professorat.

Durant la tarda vam realitzar els circuits per a l’alumnat d’E. Infantil. Els 3 cursos vam desenvolupar per torns els diferents circuits i van mostrar les seves habilitats.

No us perdeu el recull de fotos de la Sedesport d’enguany!

Circuits d’educació infantil

Educació infantil 3

Educació infantil 4

Educació infantil 5

Curses de relleus

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Curses per grups classe

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Entrega de medalles

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física, Educació Infantil, EI 3, EI 4, EI 5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.