Easter Bunny – Conillet de Pasqua (4th grade)

Click on the picture to see the album / Fes clic a la imatge per veure l’àlbum

Two weeks before the Easter holidays, the class of 4th grade received a letter from Her Majesty Queen Elizabeth II (the queen of the United Kingdom and Northern Ireland herself!).
In the letter, we were told that the Easter Bunny had disappeared, and they asked us to help it go back.

In the UK, the Easter Bunny brings Easter Eggs to children, and it is a very important celebration. Imagine how worried the queen was when they couldn’t find the Easter Bunny!

Nonetheless, since it was top secret information, we had to take on some challenges in order to receive more information.
Since we did a very good job at the challenges, we became Royal Detectives. Because of this, we received several letters during the last two weeks of school, and we helped the Easter Bunny get back to the UK just in time for the traditional Easter Egg Hunt.

As a reward for all our efforts and commitment, the Easter Bunny took all the Easter eggs we had decorated and hid them in a playground nearby. Then, in the afternoon, we went to look for them, we did an Easter Egg Hunt!
Once we had them all, we played several games with the eggs, and we had great fun!
You can see some pictures here, have you ever done an Easter Egg Hunt?

Traducció:

Dues setmanes abans de les vacances de setmana santa, la classe de 4t va rebre una carta de sa majestat la reina Elisabet II (la reina del Regne Unit i d’Irlanda del Nord!).
A la carta, ens explicava que el Conillet de Pasqua havia desaparegut i ens demanava que l’ajudéssim a tornar.

Al Regne Unit, el Conillet de Pasqua porta ous de pasqua als infants i és una celebració molt important. Imagineu-vos que preocupada estava la reina per no poder trobar el Conillet de Pasqua!

No obstant això, com que era informació altament secreta, vam haver de resoldre alguns reptes per tal de rebre més informació.
Com que vam fer una molt bona feina amb els reptes, ens van nomenar Detectius Reials. Per aquest motiu, vam rebre diverses cartes durant les dues últimes setmanes d’escola i vam ajudar el Conillet de Pasqua a tornar al Regne Unit a temps per la tradicional “Caça d’ous de Pasqua”.

Com a agraïment per tots els nostres esforços i compromís, el Conillet de Pasqua va agafar tots els ous de Pasqua que havíem decorat i els va amagar en un parc de prop de l’escola. Llavors, a la tarda, vam anar a buscar-los i vam fer una “Caça d’ous de Pasqua”!

Quan els vam haver trobat tots, vam jugar a diversos jocs amb els ous i ens ho vam passar d’allò més bé!
Aquí podeu veure’n algunes fotografies, heu fet mai una “Caça d’ous de Pasqua”?

Aquest article s'ha publicat dins de 4t (Quart) i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.