Taller: Posa’t a la pell blava (3r)

L’alumnat de 3r ha fet el taller: “Posa’t a la pell blava” fet per Nexe Fundació on s’han enfrontat a diverses dificultats físiques i sensorials. Han fet un collage on han necessitat del suport d’altri per poder-lo dur a terme, ja que aquestes dificultats els impedien poder-ho fer de forma totalment autònoma.

Han visionat el conte “Por 4 esquinitas de nada” que els ha servit com introductori per parlar del tema i enllaçar amb els continguts. Us el compartim  😉

L’alumnat ha fet una molt bona reflexió i es nota molt sensibilitzat i conscient. S’ha posa’t molt bé a la pell d’una persona amb alguna dificultat física o sensorial. No us perdeu el recull de fotos i el petit vídeo del taller.

Feu clic per veure totes les fotos i vídeos

Aquest article ha estat publicat en 3r (Tercer), Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.