Activitat ”Finestres al món” E.I 5

El dijous a la tarda, l’alumnat d’E.I. 5 va gaudir de l’activitat ”Finestres al món” i volíem fer-vos partícips d’aquesta experiència.

La dinàmica tenia com a objectiu el treball transversal de l’educació emocional i relacional, la valoració positiva de la diferència, la igualtat i la coeducació, així com de l’ecologisme, a través d’una mirada artística i lúdica.

A partir de la mostra de llibres i objectes relacionats amb diferents països i cultures, es va fer una aproximació i, establir converses sobre diferents tradicions culturals i sobre la diversitat.

L’activitat va constar d’un primer moment de presentació, ambientació i contextualització, seguit d’una narració activa, participativa i compartida de diferents contes.  Aquests contes ens van permetre conèixer i empatitzar amb realitats llunyanes i, d’altres més properes. Aquesta selecció d’històries, alhora, ens animava a viure aventures, a sensibilitzar-nos i conèixer viatjant a través de les paraules i les imatges.

En el segon moment de l’activitat, la dinamitzadora va oferir i preparar diferents propostes a l’aula. Els infants van poder anar circulant i interactuant amb cadascuna d’aquestes.

Finalment, van poder gaudir d’una estona de lectura lliure i compartida amb els seus companys i companyes.

Va ser una tarda molt emocionant per tots i totes.

Feu clic a la imatge per veure les fotografies.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, Educació Infantil, EI 5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.