Premis: Concurs de dibuix “Dibuixem la Mercè 2020” (3r)

Resultado de imagen de premio niñosL’alumnat de 3r va participar en el concurs de dibuix “Dibuixem la Mercè 2020” però finalment, per motius de la Covid, no es va celebrar l’entrega de premis.

A l’escola vam organitzar-nos i vam confegir un jurat i divendres vam fer l’entrega de premis. Tothom que va veure els dibuixos va coincidir en el fet que els dibuixos estaven molt ben fets i que tot l’alumnat havia fet una gran feina.

Si voleu veure tots els dibuixos que van fer, no us perdeu l’article que vam publicar temps enrere:   ➡ Dibuixos del concurs “Dibuixem La Mercè” (3r)

Feu clic per veure totes les fotos i alumnat premiat!

Aquest article s'ha publicat dins de 3r (Tercer), Cicle Mitjà i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.