Emocions, expressió i art amb Wagner i Dalí (3r)

Richard Wagner - Tristán E Isolda (1988, Vinyl) | DiscogsL’alumnat de 3r, durant les investigacions del projecte transversal, va descobrir que Salvador Dalí estava escoltant un disc del compositor R. Wagner en els darrers moments del seu pas pel nostre món.

A l’aula vam escoltar-lo amb els ulls tancats i vam deixar-nos portar tot tractant d’interpretar les emocions, els sentiments que ens transmetia aquella cançó tractant d’expressar-ho, mitjançant colors i gargots, en un full de paper.

Us deixem l’enllaç per si voleu fer l’audició a casa…

L’experiència va ser d’allò més surrealista. L’alumnat es va deixar portar per la música i la va viure tractant d’expressar-se. Va ser un repte difícil però els resultats van ser sorprenents.

Feu clic per veure totes les imatges

Aquest article s'ha publicat dins de 3r (Tercer), Cicle Mitjà i etiquetat amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.