Teatre: Contes de Nadal de les germanes Baldufa (1r, 2n i 3r)

Contes de Nadal de les germanes Baldufa | Tanaka TeatreL’alumnat de 1r, 2n i 3r van gaudir, el 9 de desembre, d’una obra de teatre de Nadal al Centre Cívic La Sedeta.  L’obra de teatre que van veure va ser “Contes de Nadal de les germanes Baldufa” realitzada per Tanaka Teatre.

Durant l’obra, les germanes Baldufa ens han mostrat com és el Nadal a Catalunya, però també ens han mostrat com cada cultura viu aquestes festes d’una forma diferent.

Amb elles hem viatjat als freds boscos russos de la mà del Rei de la Gebra, hem assistit al descobriment de la Terra amb els warau de les Índies Occidentals, he conegut el miracle del canelobre jueu que va estar encès durant vuit dies seguits i hem entès per què a la Xina celebren el cap d’any dues vegades. Tot això sense oblidar-nos de fer un repàs a algunes de les nostres tradicions com el tió o el caganer.

Ha estat una obra fantàstica i l’alumnat ha gaudit molt durant tot l’espectacle. A continuació us deixem algunes imatges.

Contes de Nadal de les germanes Baldufa - Fotos

Feu clic per veure totes les fotos

Aquest article s'ha publicat dins de 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), Cicle Inicial, Cicle Mitjà i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.