Acomiadem la setmana…

… amb dues novetats referents als menús de l’escola.

Com potser ja sabreu, la fruita que ens arriba al migdia és de procedència ecològica i de proximitat, però a mesura que arriba el fred hem vist com hi havia massa repetició de poma, pera, plàtan i taronja. Així, per poder oferir més varietat als infants,  hem demanat que un cop a la setmana ens portin fruita no ecològica. Aquest dilluns ja vam menjar raïm.

Us volem explicar, també, que a partir de Desembre, una vegada cada dues setmanes canviarem una proteïna animal dels menús setmanals per una proteïna vegetal. Aquesta modificació la fem seguint les recomanacions de la Generalitat per aconseguir menús més saludables a les escoles. Així, per exemple, un dia de primer plat podríem menjar crema de verdures i de segon cigrons estofats. Ja us explicarem com reben aquest canvi els infants.

Bon cap de setmana famílies!

(feu clic a la imatge per veure l’àlbum)

Aquest article ha estat publicat en Menjador. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.