RETORN DEL FRUITOMETRTRE

Estimades famílies, des de l’escola contínuem amb els esmorzars saludables i hem recuperat de nou el Fruitometre 😆 .  La repera, la pinya de por, la poma evolutiva, la maduixa encantada, la taronja momificada i el kiwi diesel, estaven confinats i han demanat sortir i estar a les classes.

Dins els hàbits saludables dins l’alimentació és important incloure una peça de fruita en l’esmorzar i les classes de primària si bé recordeu ho van registrant i a final de mes es dona una fruita mascota a cada classe.

En la situació actual estem donant els premis en les hores d’E.Física de cada grup classe. Cal felicitar-vos en els cursos de cicle inicial que estan amb una gran empenta i ganes d’aconseguir els premis, i la quantitat de fruita que porten els infants.  Durant el mes d’octubre en les diverses classes de primària el consum  total de fruites ha estat de 1466 peces. us animen a continuar seguint fomentant els hàbits saludables.

Aquí teniu un recull d’imatges de l’entrega de premis.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.