Castanyada

La darrera setmana d’octubre hem celebrat les Festes de Tardor a l’Escola la Sedeta. Amb la idea de fer una celebració plural de les diverses festivitats d’aquesta època, els alumnes de l’escola, juntament amb les famílies i mestres han participat amb diverses activitats:

Els més petits, de P3 a P5 han vestint el castanyer i la castanyera i han fet una bonica decoració de tardor ben fantasiosa i creativa.

Un seguit d’extravagants Moniatos han anat desfilant al llarg de la setmana. Les creacions dels i les alumnes de Cicle Inicial  han conformat la Mostra de Moniatos Creatius, tot inspirant-se en personatges de Halloween, animals del bosc i d’altres figures fantàstiques.

Cicle Mitjà ha decorat el pati amb motius de Halloween i Dia de Muertos, esquelets, calaveres, fantasmes…..tots han estat presents a l’escola aquests dies.

I els i les alumnes de Cicle Superior, ens han fet morir de por amb la Mostra de Curts Terrorífics en anglès…. corredisses pels passadissos, sang, crits, cadàvers…..

I el divendres Castanyes per a tothom…..de les que es mengen.

Aquest article ha estat publicat en A.F.A.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.