Fem de diputades i diputats al Parlament (6è)

Resultat d'imatges per a "parlament de catalunya logo"El passat dijous 5 de març, l’alumnat de va anar al Parlament de Catalunya a dur a terme el taller “Soc diputat, soc diputada“. L’alumnat va preparar quatre grups parlamentaris prèviament i va dissenyar un programa polític amb cinc punts. Al Parlament de Catalunya van acreditar-los per poder accedir i una vegada dins, a la sala del taller, els portaveus van haver d’exposar i defensar els punts del seu grup parlamentari. Finalment, després de debatre els punts i arribar a pactes, van fer votacions per elegir un president/a i aquest va triar els seus consellers/es.

Durant la visita vam poder visitar el saló de plens on hi havia sessió de control i vam poder veure molta gent de l’àmbit polític Català. Una experiència inoblidable!

Feu clic per veure totes les fotos…

Aquest article ha estat publicat en 6è (Sisè), Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.