Fem Stop Motion als Espais d’aprenentatge del Cicle Superior

Resultado de imagen de stop motion ipadEnguany torna la tècnica del Stop Motion als espais d’aprenentatge del Cicle Superior. L’alumnat de i ha dut a terme uns projectes creatius on han pensat històries basades en seqüències d’imatges.

L’alumnat d’educació infantil ens ha deixat els ninos, cotxes i d’altres materials que ens han permès fer volar la imaginació. Els iPads ens han servit per cobrir la part tècnica i poder fer-nos fàcil aconseguir el nostre objectiu.

A continuació us deixem les creacions que han fet els grups de treball de la darrera tongadas. Esperem que us agradin!  😉

Llista de reproducció – Espais d’aprenentatge 19-20 (Cicle Superior)

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.