Activitat ” Cercle de diàleg” a 2n

Fa uns dies, els alumnes de 2n juntament amb l’assistència de la psicopedagoga de l’EAP de l’escola i la mestra d’Educació especial, vam realitzar una activitat anomenada ” Cercle de diàleg” la qual forma part del treball en grup de tipus restauratiu. Amb l’objectiu de millorar la relació entre companys i companyes d’aquest grup-classe vam realitzar una rotllana en la que tots ells i elles realitzaven diverses activitats engrescadores però a la vegada amb una finalitat clara: la millora de la relació entre companys a través del respecte i del conèixer als nois i noies amb qui et relaciones cada dia des d’infantil.

Vam fer moltes activitats diverses: moure’s per la classe les ” taronges” o les”llimones”, realitzar un avió de paper on realitzaven unes preguntes a algun company/a que després havien de trobar i respondre,  figurar que son helicòpters, palmeres i elefants amb l’ajuda de tres companys del grup/ classe,…i una ronda de sortida o reflexió final per comentar quina era la part que més els hi havia agradat i el per què creien que avui havíem treballat d’aquella manera. Va ser molt interessant i hem decidit de tornar-ho a repetir properament canviant les activitats.

Us deixem unes fotografies de la jornada.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 2n (Segon), Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.