AA – Català a l’estiu 2019

Des de l’aula d’acollida de l’escola, en particular a l’alumnat nouvingut, i en general a tot l’alumnat del centre, us convidem a tots i a totes a continuar en contacte amb el català aquestes vacances d’estiu. És per això que compartim amb vosaltres l’enllaç del bloc on hem recollit un seguit d’activitats interactives, agrupades per categories i temàtiques diferents, que us aniran molt bé per continuar practicant el català fora de l’escola.

Feu clic a la imatge per accedir al bloc

Remeneu el web i podreu trobar contes, música, vídeos i una infinita varietat d’activitats online per continuar consolidant vocabulari en català dels temes més comuns i propers del dia a dia: parts del cos, mitjans de transport, lleure i esport, habitatge, accions quotidianes, aliments, estats anímics, la família, etc. Són activitats inicialment pensades i recollides per l’alumnat nouvingut a Catalunya i que no coneix el català, però també van molt bé a la resta d’alumnat per reforçar la comprensió i expressió oral i escrita.

Aprofitem també aquest article per felicitar-vos per la feina feta enguany, desitjar-vos unes bones vacances a tothom i que carregueu les piles pel proper curs, que vindrà replet de nous aprenentatges i grans reptes.

BON ESTIU!

Aquest article ha estat publicat en Aula Acollida. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.