Escape room / Breakout a la biblioteca (5è)

Imagen relacionadaL’alumnat de 5è va dur a terme un Escape room / Breakout a la biblioteca de l’escola. L’activitat tenia com a objectiu mostrar el domini dels continguts adquirits en les diferents àrees durant l’estada de l’Alba (alumna en pràctiques). Van haver de descobrir i trobar pistes així com resoldre preguntes, desxifrar codis, obrir cadenats… L’activitat va ser tota una experiència engrescadora que l’alumnat va gaudir on van haver de mostrar que realment havien estat atents a l’aula i havien entès alguns dels conceptes claus. Cal dir que tots els grups van aconseguir resoldre l’activitat i acabar dins del temps establert! Enhorabonaaaa!

Volem agrair la creació de l’activitat a l’Alba, que ha estat compartint aquests dies amb nosaltres aprenent i practicant per ser una futura mestra així com també al CRP de Ciutat Vella per haver-nos deixat en préstec part del material emprat durant l’activitat.

A continuació us deixem un enllaç on poder veure algunes fotos i vídeos de l’activitat. Esperem que les gaudiu!

Feu clic per veure totes les fotos i vídeos.

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.