Entrega de premis AVVAA Passeig Sant Joan

Associació de Veïns i Amics del Passeig de Sant Joan de BarcelonaL’alumnat de , ha participat un any més en el programa “A l’escola s’ensenya a valorar els jardins urbans” organitzar per l’AVVAA del Passeig de Sant Joan. L’objectiu principal és ajudar l’alumnat a comprendre, gaudir i respectar les zones ajardinades en espais públics urbans.

El programa va constar de tres fases:

• Tres lliçons d’una hora a l’aula sobre el coneixement dels arbres i plantes del passeig on van fer un herbari.
  • Dues sortides pràctiques al Passeig Sant Joan (per recollir mostres i fer fotos)
  • Un concurs de redacció i un concurs de fotografia entorn el passeig.

El passat dia 2 de juny, La Sedeta va anar a l’entrega de premis on 5 alumnes van ser guardonades! l’enhorabona a totes elles i a gaudir dels nostres parcs! Va ser un luxe poder recollir tota aquells premis i gaudir de l’entrega de premis.

A continuació us deixem les fotos del dia de l’entrega de premis. Esperem que les gaudiu!

Feu clic per veure totes les fotos

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.