Cantània 2019

Imagen relacionadaAquest any l’alumnat de 5è ha participat un any més a la Cantània. Enguany ens hem endinsat en l’univers del poeta Joan Brossa. La Blanca i la Bruna, protagonistes de la història,  viatgen al món brossià de la màgia, el joc i les paraules, gràcies a unes ulleres molt especials a través de les quals experimenten una nova mirada cap a elles mateixes i cap a la vida.

La Cantània és l’activitat participativa organitzada per l’Associació Cultural i el Teatre Auditori, en què les escoles treballen una obra durant l’any escolar. El gran final és la interpretació dels alumnes al Teatre Auditori.

L’alumnat va gaudir aprenent les cançons i les coreografies per dur a terme el gran espectacle final a l’Auditori on les famílies van poder gaudir d’una vetllada molt emocionant. Us deixem algunes fotos i vídeos. Esperem que us agradin!

Gràcies a tots aquells que ens heu fet arribar material audiovisual!

Cantània – A de Brossa

La Cantània 2019

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.