Programa “Tomando Conciencia Schools”

Resultado de imagen de tomando conciencia schoolsL’alumant de va participar al programa “Tomando Conciencia Schools” que tenia com a objectiu tenir cura tant de la nostra salut com del nostre entorn. Per aquest motiu vam decidir formar part d’aquest projecte engrescador que té ha ajudat a millorar els hàbits de vida saludables dels nens i nenes i les seves famílies i promocionar la sostenibilitat.

En aquest programa han participat 1.600 alumnes de 5è i 6è de primària d’escoles de la província Barcelona. Han après a partir de vídeos i històries explicades per persones conegudes i destacades així com pels protagonistes de les històries, que dia a dia els ajudaven a prendre consciència de la necessitat de reflexionar i actuar en conseqüència. Els protagonistes són nens de la seva edat que amb el pas de les setmanes descobreixen la importància dels hàbits saludables.

El programa va tenir la jornada de cloenda CEM de la Mar Bella on van participar d’una jornada plena de jocs i activitats que prèviament havien preparat. Un autèntic luxe al costat de la platja.

Feu una ullada a algunes fotografies del dia de l’activitat de cloenda final. Esperem que us agradin!

Feu clic per veure tot el contingut

Aquest article s'ha publicat dins de 5è (Cinquè), Cicle Superior, Educació Física i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.