1r MOTXILLA ACTIVITAT FÍSICA

Aquest curs  2018 – 2019  la classe de 1r hem portat la motxilla activitat física a casa…La motxilla d’activitat física és una bossa on hi ha material esportiu: corda, pilota, diàbolo, indiaca, i un disc volador… També hi havia un dossier que explicava com fer una dieta sana i exercici.La motxilla anava a casa el cap de setmana per poder jugar amb la família i els amics. A més, hem demanat a l’alumnat que aportin una o més fotografies  on es vegi que estan practicant activitat física amb el material de la motxilla.

Aquesta activitat contribueix a l’assoliment de la competència 8 de la Dimensió joc motor i temps de lleure.Practicar activitat física vinculada a l’entorn com una forma d’ocupació del temps de lleure.

Us volem felicitar a totes les famílies i alumnat de 1r, pel bon ús que heu fet i les fotografies aportades.Al final teniu un escrit fet i signat per l’alumnat de 1r sobre la motxilla i el que els hi ha semblat.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.