SedeSport 2019

El divendres 12 d’abril vam celebrar un any més la SEDESPORT. Un any més ha estat un èxit degut a la col·laboració de tota la comunitat educativa( pares i mares, alumnes, mestres,alumnat de pràctiques). Enguany hem posat en pràctica com a prova pilot el fet de fer les curses de primària en streaming perquè poguessiu  veure-les en directe des de twitter. També com a novetat  a la tarda els diferents cursos de l’escola ens ha obsequiat amb diferents actuacions que havien preparat.

Aquest és l’enllaç per veure totes les fotos i vídeos .

“Feu clic a la foto, per veure els millors moments”

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, - P3, - P4, - P5, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), A.F.A., Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física, Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.