FRUITOMETRE DESEMBRE-GENER-FEBRER

Avui a l’hora del pati hem donat els premis corresponent al fruitometre del mes de febrer.Cal dir que hi ha una lluita aferrissada entre les classes de 4t i 3r, com a gran consumistes de fruita, i també va pujant la classe de 1r, la classe de 5è és manté amb línia ferma i les de 2n i 6è van evolucionant. El que si podem constatar és que els esmorzars en  els nostre alumnat cada cop va contemplant una peça de fruita ja sigui sola o acompanyada amb un entrepà, i això va fent adquirir l’hàbit d’un esmorzar saludable. Aquí també us deixem les imatges de l’entrega de premis del fruitometre dels mesos de desembre-gener.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.