Taller Nutrixef (5è)

la Nave VaEl divendres 8 de març l’alumnat de 5è va gaudir del Taller teatral NutriXef dut a terme per La Nave Va Teatre. En ell van formar part d’un concurs en què van haver de demostrar els seus coneixements sobre com fer una bona compra de manera sostenible, sana i equilibrada, com elaborar un menú saludable d’un dia complet, el seu coneixement sobre fruites i verdures diverses… L’activitat va finalitzar menjant una boníssima macedònia de fruita amb iogurt natural i unes poques panses i ametlles ratllades. Una bona cloenda per fomentar el consum de fruita en el nostre alumnat.

L’alumnat va gaudir de l’activitat en tot moment i van demostrar que tenen els continguts prou treballats. Ara cal que els apliquin en el dia a dia amb l’ajuda de tothom. De mica en mica s’omple la pica!

Us deixem unes imatges del divendres perquè us feu una idea del desenvolupament de l’activitat. Esperem que les gaudiu!

Feu clic a sobre de la imatge per veure totes les fotos 😉

Aquest article s'ha publicat dins de 5è (Cinquè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.