Cicle Inicial als espais d’aprenentatge

Els alumnes de primer i segon tots els dijous ens barregem i canviem d’aula per anar a fer espais d’aprenentatge. N’hi ha 4: El científic, on realitzem experiments i treballem la ciència mitjançant jocs científics, el matemàtic , on treballem les matemàtiques a partir dels reptes matemàtics, l’ipad, on treballem l’expressió oral amb diferents aplicacions i el comunicatiu, on treballem el moviment del cos i la comunicació oral mitjançant obres teatrals i jocs motrius a l’aula de psicomotricitat.

Us deixem un seguit de fotografies sobre com ens ho passem als espais d’aprenentatge.

CI: Espais d’aprenentatge

I si voleu anar veient les petites producción que els nens i nenes de Cicle Inicial van fent al llarg del curs a l’espai d’iPads, aquí us deixem la llista de reproducció on les anirem afegint. No us perdeu com fan parlar un objecte!

Llista de reproducció: Produccions de l’alumnat a l’espai d’iPads

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.