Escape room: Stop Bullying (Cicle Superior)

Stop BullyingL’alumnat del cicle superior va participar a l’escape room portàtil “Stop Bullying” que es va dur a terme al gimnàs de l’institut. L’activitat va fer prendre consciència de la importància de l’erradicació de l’assetjament infantil i va col·laborar a desenvolupar les capacitats educatives dels infants a través del joc.

Va ser una experiència prou enriquidora que van gaudir en grups petits i que va servir per posar-se en la pell d’un alumne a qui li havien pres el seu telèfon mòbil per fer-li la guitza… Ells van haver d’ajudar a trobar el telèfon amagat resolent diversos reptes. Al final van fer una reflexió per conscienciar-los d’erradicar el bullying a la nostra societat.

Us deixem un recull de fotos d’alguns alumnes durant l’activitat. Esperem que us agradin!

Feu clic per veure totes les fotos…

Aquest article s'ha publicat dins de 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.