Aprenem a valorar els jardins urbans (5è)

Resultat d'imatges de logo associacio veins passeig sant joanL’alumnat de 5è ha participat el el programa “Aprenem a valorar els jardins urbans” promogut per l’Associació de veins del Passeig Sant Joan“. La iniciativa té com a objectius  comprendre, gaudir i respectar les zones ajardinades en espais públics urbans. El projecte també vol arribar als pares i veïns del barri a través de l’exhibició pública del treball que fan els escolars amb la finalitat de subratllar la importància i la tasca de foment del bon comportament cívic al barri.

L’alumnat ha participat en una sèrie de sessions on han après les principals característiques d’alguns dels arbres del passeig. Han anat al recollir fulles de cadascun dels arbres treballats i finalment han fet un herbari com a cloenda de l’activitat.

Cal recordar que durant el procés l’alumnat la participar en la plantada de flors que va organitzar l’associació juntament amb Parcs i Jardins. La unió de tot plegat va ser molt enriquidora.

Properament, l’alumnat participarà en un concurs de fotografia i d’escriptura que té relació amb l’entorn del Passeig Sant Joan. Alguns alumnes ja han començat a fer les primeres fotos i a penjar-les a Drive. Properament ja us farem arribar una selecció.

A continuació us compartim l’àlbum on podreu veure un recull de fotos de l’activitat. Esperem que les gaudiu!

Feu clic per veure totes les fotos…

Aquest article s'ha publicat dins de 5è (Cinquè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.