Presentació sobre Frida Kahlo (6è)

Resultat d'imatges de frida kahloL’escola, enguany, està treballant Frida Kahlo com a projecte vertical interdisciplinari des de P3 fins a .

Els alumnes de , entre d’altres coses, han fet les seves presentacions a mode de resum amb una selecció dels aprenentatges que han fet al llarg d’aquest projecte.

Us deixem una de les presentacions, a mode de mostra, que ha estat revisada per tots els alumnes del grup de sisè per tal d’exposar-la al passadís de l’escola. Esperem que us agradi i que us serveixi per aprendre una mica més de la vida d’aquesta artista!

Resultat d'imatges de pdf

Presentació Frida Kahlo (6è)

Aquest article s'ha publicat dins de 6è (Sisè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.