Espais d’aprenentatge – CS

Resultat d'imatges de claqueta catalàUs deixem l’enllaç a un dels vídeos creats a l’espai d’aprenentatge de Comunicació i tecnologia. El vídeo correspon a la feina feta durant tres sessions de treball: la 1a per planificar el curt i fer el guió, la segona per fer la gravació i la tercera per fer el muntatge i edició de la producció. Per dur a terme la tasca disposen d’Ipads que fan servir tant per gravar com per fer tot el treball d’edició. En general el temps és molt ajustat i la majoria de grups no aconsegueixen acabar, ja que trien projectes molt agosarats, però aprenen i desenvolupen moltes habilitats en un únic projecte.

En concret, un grup d’alumnes del Cicle Superior han fet un curt sobre el bullying. Ells intenten fer-nos reflexionar, mitjançant una simulació, la importància de ser bon company. Ens mostren un exemple d’assetjament escolar per fer-nos reflexionar sobre conductes a evitar. Esperem que us agradi i serveixi!  😉

Imatge de previsualització de YouTube

Aquest article s'ha publicat dins de 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.