Darrers dies del trimestre (6è)

Christmas header

Els darrers dies d’escola van ser molt intensos per tothom. Els alumnes de 6è no van ser menys i van enfilar la recta final fent el seu debut com actrius i actors al tradicional Teatre de Nadal. L’experiència va ser molt enriquidora i el resultat molt gratificant. Tants mesos d’esforç han tingut el seu fruit! Agraïm de nou l’esforç que han fet les famílies donant un gran cop de mà amb el vestuari, el maquillatge… Sense vosaltres no ho hauríem pogut fer!

Feu clic per veure més fotos i vídeos

L’últim dia van fer l’amic invisible. Estaven molt nerviosos/es però tot va sortir rodat. Després alguns companys/es van preparar un joc de pistes molt interessant i van fer un pica-pica per acomiadar el trimestre i donar la benvinguda a les merescudes vacances de Nadal.

Feu clic per veure més fotos

Bones Festes i Bon Any Nou!

Aquest article s'ha publicat dins de 6è (Sisè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.