Collim els enciams (1r)

El passat dimarts 24/05/2016, a la tarda, les nenes i els nens de 1r vam collir el enciams que vam plantar i van créixer al nostre hort de l’escola. La veritat és que han crescut bastant i eren mooolt bonics! Tots els nens i nenes es van emportar un enciam a casa i se’l van poder menjar. A l’endemà alguns comentaven que eren molt bons!!!!

Amb l’hort escolar ecològic aprenem moltes coses sobre les plantes i a sobre mengem de qualitat! Què bons!

Collim els enciams (1r)

Us recomanem que feu una ullada a les fotos del dia que vam plantar per tal de veure com han arribat a créixer els enciams! Aquí us deixem l’enllaç a l’article publicat:

Avui hem plantat (article publicat el 11-04-2016)

Aquest article s'ha publicat dins de 1r (Primer), Cicle Inicial i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.