Un submarí al pati de l’escola! (Cicle Inicial)

El passat dimarts 19 d’abril vam baixar al pati de l’escola on hi havia un submarí de color groc. Quan vam entrar hi havia una pantalla de televisió on vam veure peixos, pops, plantes… i on ens vam submergir a 310 metres de profunditat.

També hi havia una mapa gegant al terra del pati que el vam estar mirant i també unes capses a sobre d’una taula amb petxines i altres restes d’animals. Les vam poder mirar amb una lupa molt gran. També vam jugar a fer parelles amb un memori d’animals i plantes marines.

Al final ens vam fer una foto tots junts davant del submarí i ens va agradar molt!

Aquesta notícia ha estat escrita pels nens i nenes de 1r
El Cicle Inicial visita el submarí
Aquest article ha estat publicat en 1r (Primer), 2n (Segon), Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.