Tenim guardonats!!!!

Aquest divendres 15 d’abril es durà a terme l’entrega de premis del concurs de dibuix “Pinta Sant Medir” on van participar els alumnes del Cicle Inicial amb molta il·lusió. Si voleu veure els seus dibuixos ho podeu fer visitant l’article on els vam publicar.

Aquest dimecres hem rebut un correu electrònic on ens han informat que dos alumnes de la nostra escola han estat seleccionats per ser guardonats!!! Quins seran? Tracteu de descobrir-ho visitant el dibuixos! Viscaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

L’acte d’entrega de premis es durà a terme aquest divendres 15 d’abril a les 18 hores a la Seu del Districte ubicada a la Pl. de la Vila de Gràcia! Hi haurà xocolatada per tots els assistents en acabar l’acte.

Aquest article s'ha publicat dins de 1r (Primer), 2n (Segon), Cicle Inicial i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.