2n BALLA AL DANSA ARA ( PALAU SANT JORDI)

El passat dimarts dia 12 d’abril els alumnes de cicle inicial (1r i 2n ) vam agafar un autocar fins al Palau Sant Jordi per ballar i veure l’espectacle de dansa DANSA ARA 2016. Un espectacle que reuneix a 4.000 nens i nenes de 2n de primària de diverses escoles catalanes.

Els alumnes de 1r van assistir com a públic per veure com és aquest espectacle, ja que, l’any vinent, els hi tocarà ballar-lo a ells/es!.

I els de segon ja portaven moltes setmanes d’assaigs per tal que tot sortís a la perfecció.

Va sortir tot molt bé; els alumnes de 2n deien que es van sentir com a autèntics artistes per poder ballar al Sant Jordi.

En Pep i els alumnes de 2n varen fer molt bona feina!

Dansa Ara 2n
Aquest article s'ha publicat dins de 1r (Primer), 2n (Segon), Cicle Inicial i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.