Concurs Dibuixem La Mercè 2015

Com cada any per les Festes de la Mercè, Barna Centre en col·laboració amb l’ICUB, el Districte de Ciutat Vella i l’Ajuntament de Barcelona, torna a convocar tots els nens/es de Barcelona i les seves escoles, a la 21a edició del Concurs Infantil “Dibuixem la Mercè”.

Aquest concurs és una eina per què els nostres nens/es coneguin i participin activament en el marc de les festes de la nostra ciutat i mostrin la seva particular visió de la Festa Major de Barcelona!

L’escola, ha participat en el concurs tal i com es va fent en els darrers anys.

Barna Centre es posarà en contacte amb els guanyadors mitjançant les escoles a les quals pertanyen i els convocarà al lliurament de premis.

Cada categoria serà premiada amb un 1r, 2n i 3r premi. Són, per tant 12 premis en total. Aquests premis, consistiran en cada categoria:

• 1r premi: bicicleta
  • 2n premi: patinets
  • 3r premi: patins

Sort per tots els participants!!!!

Dibuixos de 1r
Més info: http://www.barnacentre.cat/cat/noticias/Concurs_Infantil_Dibuixem_la_Merce_/306.html
Aquest article s'ha publicat dins de - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 6è (Sisè), Cicle Inicial i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.