La Sedeta GUANYA PREMIS!!!!

Notícies més fresques impossible!!!!

Ja teniu aquí el reportatge fotogràfic d’aquesta tarda. Tal i com us vam explicar, dos alumnes i el seu tutor hem anat al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona a l’entrega de premis del Concurs de dibuix sobre la Mercè on dos dels nostres alumnes han rebut el seu esperat premi.

La cosa no s’ha fet esperar gaire. De seguida han cridat als nostres alumnes per anar a recollir els premis. Ells estaven mooooolt nerviosos! Ha estat una experiència inoblidable! Fins i tot a algú li tremolaven les mans i les cames dels nervis que tenien!!! 😆

Bromes a banda, la cosa ha estat fantàstica! Els premis han estat mooooolt macos i tothom ha estat mooolt content. Esperem que l’any que ve s’animin tots els cursos a participar!

Ah! I ens han fet saber uns SUPER NOTÍCIA! El proper setembre de l’any vinent faran una exposició al Reial Cercle Artístic de tots els dibuixos guardonats en el concurs d’enguany! Una autèntica passada! Els dibuixos exposats com si fossin obres d’art en un museu! 😯

Res més. Us deixem les fotos i ENHORABONA de nou als guanyadors!!!  Sort per l’any que ve!

Fotos de l’entrega de Premis del concurs “Dibuixem La Mercè”
Si voleu podeu llegir l’anterior notícia relacionada fent clic aquí

Aquest article s'ha publicat dins de - ESCOLA, 2n (Segon), Cicle Inicial i etiquetat amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.