“A l’escola la fruita entra sola”

Cartell del pla de consum de fruita a les escoles

Aquest curs la nostra escola torna a participar al programa de Pla de consum de fruites a les escoles, promogut per la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya, que consisteix en distibuir gratuïtament fruita als escolars, nens i nenes de 3 a 12 anys, en els esmorzars, 3 dies al mes, per tal de fomentar hàbits saludables d’alimentació i també donar una alternativa excel.lent, al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

El primer enviament el rebrem el mes de novembre i ja us informarem dels dies concrets i fruites que menjarem, tant d’aquest mes, com de la resta.

Aquests dies no cal que els nens i nenes portin esmorzar de casa i us animem a continuar mantenint aquests bons hàbits.

Per tenir més informació d’aquesta campanya …

TRÍPTIC INFORMATIU

Aquest article s'ha publicat dins de - ESCOLA i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.