Llistat baremat DEFINITIU (11-05-2022)

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 11/05/2022

Esc La Sedeta – Llistes barem DEFINITU 11-05-2022 (.pdf)

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

• 0PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL: 4 DE MARÇ
  • PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS: DEL 9 AL 21 DE MARÇ
  • PUBLICACIÓ DE LES LLISTES AMB BAREM PROVISIONAL: 21 D’ABRIL
  • RECLAMACIONS A LES LLISTES AMB BAREM: DEL 22 AL 28 D’ABRIL
  • LLISTES AMB BAREMS UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS: 3 DE MAIG
  • SORTEIG: 9 DE MAIG
  • PUBLICACIONS DE LLISTES ORDENADES DEFINITIVES: 11 DE MAIG
  • PUBLICACIÓ DE L’OFERTA FINAL: 9 DE JUNY
  • PUBLICACIÓ DE LES LLISTES D’ADMESOS: 10 DE JUNY
  • PERÍODE DE MATRICULACIÓ: DEL 21 AL 29 DE JUNY

Publicat dins de - ESCOLA | Deixa un comentari

Entrevista a l’Emma (Referent de P5)

Bon dia famílies!

Per tal que seguiu coneixent els treballadors de l’Espai Migdia, continuem amb la ronda d’entrevistes als membres de l’equip.

Aquí us deixem  el vídeo amb  l’entrevista a l’Emma, monitora de P5.

Aquesta entrevista ha estat realitzada per alumnes de 3r i 4rt.

Bon profit i bon cap de setmana!

JUGAR AMB ELS PADRINS

Bon dia famílies,

Fa uns dies es va iniciar “JUGAR AMB ELS PADRINS”, els infants de primària han passat una estona del migdia jugant amb els nens i nenes d’infantil.

Us deixem un tastet d’aquest moments.

Cliqueu la imatge per a veure més fotografies

DIA INTERNACIONAL DE LA CELIAQUIA

Bon dia famílies,

Ahir, 16 de maig, va ser el Dia Internacional de la Celiaquia i vam tenir un menú sense gluten per tots els nens i nenes de l’escola per donar a conèixer la celiaquia i sensibilitzar sobre la importància de seguir una dieta saludable i sense gluten per als que pateixen la malaltia.

Salutacions,

Migdia

Cliqueu la imatge per a veure més fotografies
Publicat dins de Menjador | Deixa un comentari

ENTREVISTA A LA MARIA (Referent del grup de P5)

Bon dia famílies!

Aquí us deixem  el vídeo amb  l’entrevista a la Maria, monitora de P4.

Aquesta entrevista ha estat realitzada per alumnes de 5è.

Bon profit!

Publicat dins de Menjador | Deixa un comentari

Entrevista al Gerard (referent de 6è)

Bon dia famílies!

Aquí us deixem  el vídeo amb  l’entrevista al Gerard, monitor de 6è de Primària.

Aquesta entrevista ha estat realitzada per alumnes de 6è.

Bon cap de setmana i bon profit!

Publicat dins de Menjador | Deixa un comentari

L’ARC DE SANT MARTÍ I LA CLASSE DE LA PLUJA HEM ANAT DE COLÒNIES A MAS BANYERES (CENTELLES) (EI)

Les colònies són una activitat pedagògica inclosa en l’educació, basada en la importància de l’ensenyament fora de les aules i de l’observació directa de la natura.

Els principals beneficis que comporten aquest tipus d’activitats són:

• Eduquen en el sentit de la cooperació i la disciplina.
  • Fomenten el respecte cap als altres.
  • Ensenyen a valer-se per si mateix/a, millorant l’autonomia.
  • Aprenen a compartir espais i activitats del dia a dia que no solen realitzar al costat dels seus companys, companyes i  mestres com sopar, vestir-se o dormir.
  • Major respecte per la naturalesa.
  • Enforteixen les relacions amb els amics i amigues  de sempre, i també els ajuda a conèixer i relacionar-se amb altres amb els qui habitualment no ho fan.
  • Els ajuda a afrontar les seves pors en trobar-se en un ambient diferent. El més habitual és l’angoixa a dormir fora de casa i allunyats de les famílies, per la qual cosa els va molt bé compartir i gestionar aquestes emocions al costat d’altres nens i nenes que estan passant per la mateixa situació.

A la classe vam preparar una sorpresa per regalar als nostres familiars el dia que van venir a l’escola per fer la reunió. Així van  saber quines coses s’havien de ficar dins la motxilla.

Hem preparat un recull de les estonetes que hem passat aquests dos dies.

Cliqueu aquí per veure més fotos.

Esperem que us agradi.

Publicat dins de Educació Infantil, EI 4, EI 5 | Deixa un comentari

SALTA, CORRE, JUGA – JOC PERDUT

El dimecres 27 d’abril els nens i les nenes  d’EI 5 anys vam anar a la plaça de la Sedeta.

Vam jugar a molts jocs i vam cantar cançons que havíem treballat durant tot el curs amb la Yolanda i el Sergi. A saber: Passar el pont, soldat plantat, maketutué, estàtues de sal i… un Joc sorpresa!!!

Vam gaudir molt jugant amb infants d’altres escoles.

Cliqueu per veure més fotos.

Publicat dins de Educació Infantil, EI 5 | Deixa un comentari

Llistat baremat – reclamacions resoltes (03-05-2022)

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 03/05/2022

Esc La Sedeta – Llistes barems resoltes reclamacions 03-05-2022.pdf

També podeu accedir al llistat baremat anterior:

Jocs alternatius (4t)

El dimarts 26 d’abril l’alumnat de 4t hem anat al Camp de l’Europa a realitzar l’activitat d’E. Física “Jocs alternatius”. Ha estat un matí assolellat on hem experimentat i practicat diferents esports i jocs alternatius:  LACROSSE, KORFBALL,  TOUCHKBALL,  MAZABALL, TAMBORÍ, BEEBALL, ULTIMATE i TRIPELA.

Ens hem dividit en 2 grups i d’aquests hem fet 2 equips i hem anat amb en Sergi i en Pablo a les diferents estacions posant en pràctica aquests jocs. Ha estat una experiència molt enriquidora i interessant.

Feu clic per veure totes les fotos

Publicat dins de - ESCOLA, 4t (Quart), Cicle Mitjà, Educació Física | Deixa un comentari