SEGURETAT VIÀRIA

Els alumnes i els mestres reivindiquem la seguretat de tots els nens i nenes que fan ús del bus escolar i apostem per una mobilitat més sostenible.
Aquí us deixem l’entrevista que van fer els propis alumnes a la conductora i la monitora de l’autobús i també a alguns dels alumnes usuaris.

5 comentaris a “SEGURETAT VIÀRIA

1. Bona iniciativa! A veure si d’aquesta manera, les persones incíviques se n’adonen del seu mal comportament!

2. Les ironies de la vida: que els fills hagin de donar lliçons i exemple als pares…

3. Us felicito per aquesta iniciativa. Hem de fer pedagogia, i aquesta és una bona manera. Aquest mateix problema es produeix a gairebé totes les escoles. Ànims i seguiu amb aquesta i altres campanyes. Salutacions des de Terrassa!