Colònies a Cambrils!!!

Els alumnes de 5è a els dies 4-5-6 de març vam anar de Colònies a La Marinada a Cambrils. Tarragona.

Vam gaudir molt i vam participar en diferents tallers.

En un dels tallers vam anar a la platja i vam aprendre a construir figures a la sorra: una estrella, un pop, un Vaixell i un cocodril.

A la casa vam participar en diferents jocs: d’orientació, d’esports, de nit.

També vam visitar la llotja de Cambrils, la Mireia ens va explicar la pesca d’Arrossegament i com es feia una subhasta de peix, ens va agradar molt  veure  als pescadors que arribaven al port. Un pescador ens va explicar  com era un  rap i també li va treure un peixet petit de la boca.

L’últim dia vam anar caminant a la vila de Cambrils i vam participar en una gimcana pel poble, vam descobrir mitjançant els jeroglífics, les pistes, els dibuixos i les preguntes com és la Vila de Cambrils

Van ser unes colònies molt divertides on vam aprendre a orientar-nos amb la brúixola,  a jugar en equip, a fer escultures de sorra i a conviure entre nosaltres.

100_3274