JORNADES CULTURALS

Aquest any hem celebrat les jornades culturals al voltant del monogràfic del curs, que ha estat “L’any internacional dels boscos”.

Durant tres dies (de l’11 al 13 d’Abril) tots els alumnes i mestres de l’escola hem gaudit de diferents tallers i activitats diverses que han trencat la monotonia i que hem valorat molt positivament.

Als diferents cicles, els i les alumnes de cursos diferents han gaudit junts dels tallers en grup reduït.

A Educació Infantil han fet la tradicional mona de pasqua, han decorat unes pedres blanques molt boniques i han fet una rosa de Sant Jordi molt especial, entre d’altres coses. Dimarts a la tarda els pares i mares del grup de teatre de La Sardana van representar una variant molt divertida de la tradicional història de Sant Jordi i els infants s’ho van passar d’allò més bé.

Al Cicle Inicial han compartit un matí de joc i esmorzar conjunt al Parc Central del Vallès, han fet tallers de jocs tradicionals i han fet una exposició lliure de roses de Sant Jordi molt maca.

Al Cicle Mitjà han fet diversos tallers, han realitzat un mural primaveral molt modern i han decorat els passadissos amb unes flors reciclades d’allò més xules.  També van disfrutar d’un matí de cine a l’escola.

Al Cicle Superior han fet un taller de pintura amb elements naturals molt creatiu, van anar al Parc Joan Oliver a fer activitats de coneixement del medi, han ballat a ritme de Capoeira i han fet activitats de caire plàstic i artístic.

En aquests dies també han gaudit, grans i petits, de sessions de conta-contes al voltant del monogràfic del curs.

L’últim dia al matí vam celebrar al teatre de l’escola uns Jocs Florals amb guanyadors de diferents categories i hem donat 7 ó 8 premis a cada cicle. Els alumnes han fet uns textos fantàstics i els volem felicitar i animar a seguir escribint.

Els alumnes de 6è, amb motiu de recollir diners per la sortida lúdica del curs, han organitzat una tòmbola, també característica de l’escola, i han venut prop de 400 números. Cal agraïr la col·laboració dels comerços que l’han fet possible, així com de la resta d’infants de l’escola que han comprat els números.

L’AMPA de l’escola fa molts anys que convida a tots els alumnes del cole a un esmorzar saludable un dels dies de les jornades, a base d’entrepans variats, aquest any van participar de la seva el·laboració més de 40 persones, a les que volem donar les gràcies!

De cara a les famílies, organitzem en nostra ja tradicional Concurs de Pastissos. Enguany hi ha hagut 69 famílies participants que han rebut un diploma de participació i a sis de les quals hem premiat de la següent manera:

Categoria “Dolços del Món”:  germans Halima (3B) i Imad (6A)

Categoria “Més original”: Marc (3A) i germans Jose (2A) i Enya (P4)

Categoria “Més elaborat”: germanes Marta (P4) i Nadine (4A)

Categoria “Més senzill i bonic”: Laia C.(P5A)

La guanyadora del concurs ha estat la Carla A. (6A), per fer-lo bonic, elaborat i amb referència al monogràfic.

Aquí teniu unes fotos!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free slideshow made with Smilebox

Els premis han estat uns draps de cuina i un davantal pintats a mà per la Montse Losada i una gorra de La Sardana a càrrec de l’AMPA.

El final de festa va ser un gran berenar de pastissos al pati de sorra amb música de fons i el desig que passeu unes bones i reparadores vacances de Setmana Santa. Gràcies!

L’autora Care Santos ens visita

El passat 13 d’abril, coincidint amb la cloenda de les jornades culturals d’aquest any

i amb la celebració dels jocs florals a l’escola, els alumnes de 5è, els seus tutors i la mestra

de biblioteca vam rebre a la Care Santos.

De la seva obra ens han agradat molt els ARCANUS, que poden ser qualsevol nen o nena que

ens trobem pel carrer, però amb unes mascotes del tot imaginatives i fantàstiques…

Hem gaudit de la creadora d’aquests personatges, li hem fet preguntes i al final

li hem regalat una rosa de Sant Jordi artesanal. Esperem tingui tan bon record nostre

com nosaltres el tindrem seu. Gràcies Care!