Monthly Archives: febrer 2010

Frankenstein

El 18 de febrer, a les 15.00 h  vam anar al Casino per assistir a la representació teatral en anglès “FrankeFrankensteinnstein”. Aquesta obra ens ha apropat a la novel·la de la Mary Shelley publicada al 1818. El text ens planteja les idees de moral científica, i el debat sobre la creació i la destrucció de vida. Va ser considerat el primer text de ciència-ficció.

Hemos trabajado el vocabulario en las tres lenguas, hemos realizado las actividades propuestas por la compañía teatral y hemos cantado las canciones en clase.

Dr. Frankenstein has a girlfriend, Elizabet, who is in love with him. Frankenstein is very busy working in his monster.  Then he has an idea: the monster will love Elizabeth and she will love the monster, and he could work very happy.

Carnestoltes

A l’endemà de Dijous Gras, ja se sap: Divendres de Carnaval.

Vam celebrar el Carnestoltes creant màscares, disfressant-nos i jugant.

Dijous gras

El passat dia 11 de febrer vam anar al Parc del Motor a celebrar el Dijous Gras. Ens ho vam passar molt bé jugimag2382ant a pilota, explorant la riera… allà ens va sorprendre TV10.  Tens problemes per trobar un pis? S’han acabat, perquè aquella tarda, part de 6è van construir unes quantes cabanes !!!