Història amb efectes sonors

En aquest article podreu escoltar una història creada a partir de diferents efectes sonors. Si pareu bé les orelles i utilitzeu la imaginació, podreu esvrinar que està passant en cada moment. Aquesta història sonora es titula: El dia s’acaba.

Desprès d’escoltar l’història sonora, escriu als comentaris la descripció d’algún fragment indicant el minut exacte on comença.

Aquí teniu el Guió de l’història per comprobar si heu encertat l’idea de l’història: Guió

Una ràdio per a tothom!

Benvingut/da al Blog de La ràdio a l’Institut! En aquest Blog trobaràs un recopilatori de les diferents activitats ràdiofoniques que hem fet al llarg del curs al Institut així com els programes que han realitzat els alumnes.

Aquest projecte s’inicia al curs 2019-2020 amb l’objectiu de donar veu als nostres alumnes per a compartir amb el món els seus coneixements, interessos i inquietuds.