SORTIDA AL PETIT PALAU- JAN TITELLA
Els nens/es de P3 ( peixos i cargols) anirem el dia 1 de desembre al Petit Palau a veure i escoltar l’espectacle en Jan Titella interpretada per la companyia de Titellaires de Lleida .
Clica i mira el conte
P3
Els nens/es de P3 ( peixos i cargols) anirem el dia 1 de desembre al Petit Palau a veure i escoltar l’espectacle en Jan Titella interpretada per la companyia de Titellaires de Lleida .
Clica i mira el conte
Avui hem gaudit d’un viatge per les músiques del món . Ha estat espectacular veure i escoltar les possibilitats de la veu que ens ha dut a fer la volta al món imaginar-nos els instruments de cada música.
Els nen/es de 6è aniran aquest dimarts dia 24 de novembre al Palau de la Música Catalana. Serà un viatge musical pel món.
Avui Cicle MItjà ha anat al Palau de la Música a gaudir de l’espectacle COBLA 2.0
Hem p0gut veure els instruments i escoltar un repertori ben original i animat. Ha estat fantàstic !!!!
SI HEU ENTRAT A GOOGLE HEU VIST QUE EL LOGO ES MUSICAL. EL MOTIU ES RECORDAR QUE UN DIA COM AVUI PERÒ DE 1814 VA NÉIXER L’INVENTOR DEL SAXÒFON ADOLF SAX.
SI VOLS SABER MÉS COSES CLICA AL DAMUNT
I si vols escoltar de pink panther amb saxo aquí la tens
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OJfC7S1FLvg[/youtube]
AQUESTS DIES ELS ALUMNES TREBALLEM TOT EL QUE ENVOLTA A A LA SARDANA I A LA COBLA
EL DIA 17 DE NOVEMBRE , ELS NENS/ES DE CICLE MITJA ANIREM AL PALAU DE LA MUSICA A VEURE “COBLA 2.0 ” .