Qui som?

Som una Escola Bressol Municipal, ubicada a Prats de Lluçanès i entenem l’escola com una comunitat: infants, mestres i famílies.

Pel que fa a l’equip de mestres, depenent del nombre d’infants matriculats cada curs escolar, l’organització varia. Aquest curs 2020 – 2021, l’equip de mestres de l’escola bressol La Pitota ens hem organitzat de la següent manera:

• La Sònia i la Carme, acompanyen el grup de 0 a 1 anys, els Bastoners. Aquests, han nascut el 2020 i els que encara estan per arribar…
  • La Glòria i l’Ariadna, acompanyen el grup d’infants nascuts entre els mesos d’agost i desembre de 2019.
  • La Mariona i la Lurdes, acompanyen el grup d’infants nascuts entre els mesos de gener i juliol de 2019.
  • La Rosa i la Mercè, acompanyen el grup d’infants de 2 a 3 anys, nascuts l’any 2018.

“Si camines sol aniràs més ràpid, però si ho fas amb companyia arribaràs més lluny”.

Proverbi xinès