Compartim vivències

El dia 20 de gener la Cristina, mare del Guifré, ens va acompanyar durant una estona del matí.

Va arribar a l’escola després que els infants haguessin menjat una mica de fruita i començaven a preparar-se per anar a la sala de psicomotricitat.

Només veure-la entrar i després que ens demanes en què podia ajudar, de seguida els nens i nenes del grup de Geganters, infants de 2-3 anys, la van anar posant al corrent de tot el que s’havia de fer. Li explicaven que ja acabaven de rentar-se les mans, que aquell dia teníem una proposta de psicomotricitat preparada amb teles i que abans d’entrar a la sala s’havien de treure les sabates i posar els mitjons antilliscants.

I així ho van fer, amb el Guifré acompanyant de ben a prop la seva mare, que ajudava als altres nens i nenes i a ell, es van anar posant els mitjons i entrant a la sala. Les teles van portar a fer tota classe de jocs com ara: disfressar-se, jugar a cuinetes, arrossegar-se, etc. Jocs que la Cristina va poder compartir amb el seu fill i els seus companys i companyes dins l’escola.

Regularment a La Pitota portem a terme les propostes obertes, on les famílies estan convidades a passar un matí amb nosaltres per conèixer i viure el nostre dia a dia, a més de gaudir de veure el seu fill o filla en un context diferent de casa.

Per l’escola és una proposta molt enriquidora, ja que permet establir vincles de relació i confiança més forts entre nosaltres i les famílies, fet que repercuteix en el benestar dels infants dins l’escola.

Ariadna Riera i Lurdes Torres