Mor l’actor Michael Gambon, el carismàtic Albus Dumbledore a “Harry Potter”

L’actor, que tenia 82 anys, el qual va assumir el paper de director de l’escola de màgia Hogwarts a partir de la tercera pel·lícula de la saga, després d’haver-nos transportat a llocs increïbles, transmitent amor i sent gran part de la infància de molts adolescents.

 

 

 

 

 

 

L’actor Michael Gambon, més conegut per interpretar el llegendari director de Hogwarts Albus Dumbledore a la famosa saga de Harry Potter que a molts ens porten bons records, ha mort al cap de 82 anys, segons ha confirmat la seva família. L’actor va estar hospitalitzat durant diversos dies i finalment va sucumbir a una pneumònia.

Una notícia que ha deixat desolats tant la família com els companys i milions d’admiradors a tot el món, ja que era molt estimat i serà recordat per donar vida al mag “més poderós de tots els temps”.

Gambon va començar la seva carrera fa més de 60 anys com un dels membres originals del prestigiós Royal National Theatre al costat d’una altra gran llegenda, l’actor Laurence Olivier.

A més d’Albus Dumbledore, l’actor també és popular pel seu paper del detectiu d’origen francès Gilles Maigret a la sèrie dramàtica d’ITV Maigret.

Quan va morir, la seva dona Anne i el seu fill Fergus Gambon van explicar als mitjans la seva mort i la causa de la crisi de la pneumònia. “Estem devastats per haver d’anunciar la seva mort”, va dir la seva publicista Claire Dobbs en un comunicat de premsa. “Confiem que es respectarà la nostra privadesa durant aquest temps dolorós. Gràcies a tots pels missatges de suport i amor. “

Dirigint-nos a tots els nostres lectors, us desitgem un bon dia i esperem que l’estimat actor, Michael Gambon, quedi immortalitzat amb totes les seves grans pel·lícules.

Aquest article ha estat publicat en Notícies d'interès. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *