LA FESTA DE LA PAU de Dàmaris Gelabert (karaoke)

Aquest article ha estat publicat en cançons. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

13 respostes a LA FESTA DE LA PAU de Dàmaris Gelabert (karaoke)

1. ibarriel diu:

Des de l’AA us felicito, és un post superb. I us demano permís per manllevarlo i penjarlo al nostre blog. Cal expandir-lo!
    (L’he trobat gràcies a Sàlvia:http://bibliopoemes.blogspot.com/; tot i que ja coneixia el vostre blog, ara feia dies que no hi passava)

Isabel Barriel

2. nfont123 diu:

Gràcies per la teva felicitació i el teu interès. Pots fer-ne ús sense cap problema.

3. Ana Martínez diu:

Bones!!

Ha anat molt bé que pengeu la cançò al blog de l’escola perquè l’hem pogut estar escoltant aquesta tarda els nens i nenes de la classe de 1r C.

4. nfont123 diu:

Molt bé, Anna. Gràcies pel teu comentari.

5. Ana Madrid diu:

Hola, volia donar les gràcies a la persona que ha fet aquest treball, des de la meva AA estem molt agraïts i demà, dia 30, tota la meva escola veurà el vídeo i cantarem la cançó.

6. nfont123 diu:

Gràcies pel teu comentari, Ana.

7. Imma diu:

FELICITATS!!!
    Ens ha agradat molt aquest vídeo

8. nfont123 diu:

Gràcies, sou molt amables.

9. Montserrat diu:

Hola som Mira, Chaymae, Mohamed i la “Senyo”.
    Un Bon missatge musical ( felicitats a l’Autor) i audiovisual, Felicitats Mestra… Ens complau molt conectar amb vosaltres i cantar, cantar, riure iser feliços. Visca la Pau!!

Una abraçada!!

Aula d’Acollida Valldeflors de Tremp!!

10. Montserrat diu:

Ens complau connectar amb vosoatres…

11. nfont123 diu:

Moltes gràcies, Aula d’Acollida Valldeflors de Tremps!
    Una abraçada!

12. nfont123 diu:

I gràcies també a la Montserrat!

13. Pilar diu:

M’agradaria tenir la cançó de la pau al meu correu i així poder cantar amb els nens en un espai sense conexió a internet.

Moltes gràcies.

Felicitats per aquesta feina de la qual som molts els/les que en podem gaudir.