#activitat de mates 26feb. INNOVAMAT I MULTIPLICACIONS

IMPORTANT: PER A LA VIDEOTRUCADA D’AQUESTA TARDA AGAFEU FULL I ESTOIG

Bon dia!

La setmana ja ha passat i avui és l’últim dia que treballem des de casa! Al final ha passat ràpid, oi?

Per acabar les classes de la setmana us proposem el següent de mates:

QUÈ HEM DE FER:

1.Com ja us vam explicar, les activitats de matemàtiques les farem amb l’aplicació d’Innovamat com feu a l’escola.

Les instrucccions i el codi per accedir els tenen els vostres pares i mares al mail.

2.Quan acabeu la sessió d’Innovamat repassarem una mica les multiplicacions, entreu al següent enllaç i trobareu uns jocs molt divertits per a treballar-les:

JOCS TAULES DE MULTIPLICAR

OBJECTIUS:

-Treballar la plataforma d’Innovamat seguint el ritme individual de cada nen/a.

-Reforçar el treball fet a classe de matemàtiques a partir de les diferents sessions que fan individualment.

-Repassar les taules de multiplicar.

 

Publicat dins de MATEMÀTIQUES | Deixa un comentari

RECEPTA DONUTS SALUDABLES

Hola robots!

Us haig de dir que els donuts han sortit boníssims! Us animo a fer la recepta i em dieu si us han agradat.

Tal i com vam parlar ahir a la videoconferència, us passo la recepta i la foto del resultat final. Tenen bona pinta, eh?

RECEPTA DONUT SALUDABLE

           

Pels que no us vau poder connectar ahir a la tarda, aprofitant el treball que estem fent sobre el text instructiu de la recepta, em vaig animar a fer una en directe, uns DONUTS saludables, i vam explicar també la importància de tenir una bona alimentació utilitzant ingredients naturals i boníssims!

Publicat dins de CATALÀ | Deixa un comentari

#activitat de música 26feb.

Hola!

Com ja sabeu, cada divendres movem una mica l’esquelet, cantem i  aprenem sobre llenguatge musical gràcies a les sessions que ens prepara el Francesc. Aquí teniu la que ens proposa per fer a casa:

QUÈ HEM DE FER: Seguir les instruccions de les activitats del següent power point:

POWER POINT ACTIVITATS

 

OBJECTIUS:

Expressar-se ballant a través de les cançons/danses proposades. 

Repassar el compàs binari i ternari i saber diferenciar-los auditivament. 

Us divertireu molt amb aquesta activitat!

 

 

Publicat dins de MÚSICA | Deixa un comentari

#activitat projecte 25feb.VIDEOCONFERÈNCIA a les 10h

Bon dia classe dels robots 🙂

Aquí seguim, un dia més amb molta energia positiva!

Recordeu el vídeo del coronavirus que veu veure ahir de l’Info K? Bé, doncs, ara us proposo la següent activitat:

QUÈ HEM DE FER?

  1. Farem preguntes de múltiples respostes i vertader o fals i les haureu de respondre entre tots i totes. SOU UN EQUIP!

COM HO FAREM?

OBJECTIUS:

  • Conèixer les característiques principals del coronavirus.

Ens veiem ara a les 10h!

Ànims que ja queda menys!

Fins ara 🙂

Publicat dins de PROJECTE | Deixa un comentari

#activitat religió 25feb.QUARESMA

Hola a tots i a totes!! Aquí teniu l’activitat que us ha preparat la Clara:

Com ja sabeu, ha començat la QUARESMA: Camí cap a la Pasqua.

És un temps per canviar, per millorar el que ens costa més (com per exemple: no cridar, intentar fer cas als meus pares, aprendre a compartir les coses que més m’agraden, no barallar-me amb els germans, deixar jugar a tots, somriure més, …).

QUÈ HEM DE FER:

  1. Per treballar la quaresma visionarem aquest vídeo on uns pingüins ens expliquen què és:

  1. Agafar un full blanc o de color que tinguem a casa. Dibuixar un camí llarg, UN LABERINT: amb obstacles, trampes i dificultats.

Dibuixar-nos a nosaltres mateixos en la sortida.

Posar al final, quina cosa hauríem de CANVIAR DEL NOSTRE COR per caminar aquest camí de canvi, de preparació.

El pròxim dia a la classe de Religió ja m’ensenyeu aquests súpers camins que dibuixareu. Ànims i molta força! Us enyorem.

 

 

Publicat dins de RELIGIÓ | Deixa un comentari

#activitat English 25feb. ANIMALS

Good morning Robots!

Aquí teniu l’activitat que us ha preparat la Mercè!

QUÈ HEM DE FER:

  • Escoltem la cançó tiger has got sharp teeth i completem els espais en blanc  de la fitxa que trobareu més avall. 

Obriu el link per escoltar la cançó: 

Imprimiu la lletra de la cançó i ompliu els espais en blanc amb les paraules que teniu a la caixa.

FITXA LLETRA DE LA CANÇÓ

  • OBJECTIUS:
  •   Vocabulari: Animals  
  • Listeningsong 

Have a nice day!

Publicat dins de ANGLÈS | Deixa un comentari

#activitat projecte/protagonista 24feb.VIDEOCONFERÈNCIA a les 10h

Bon dia classe dels robots 🙂

Ja és el tercer dia de confinament, ànims que ho esteu fent moooolt bé!

QUÈ HEM DE FER:

  1. Preguntar dubtes sobre el protagonista.
  2. Visionar el següent vídeo sobre el coronavirus i comentar-lo, quin és el seu origen, quins símptomes té, quines recomanacions hem de seguir, etc. https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/infok-26022020/video/6032280/

ATENCIÓ! Aquest vídeo està gravat de l’any passat, d’aquí dos dies farà un any just quan encara no havia començat a extingir-se el virus arreu del món. Per aquest motiu és possible que algunes dades no corresponguin amb l’actualitat, però el que ens interessa ara mateix és conèixer el coronavirus a fons.

COM HO FAREM?

  • Obrint el link que us he adjuntat a l’apartat 2 o bé mirant-lo a la videoconferència d’ara a les 10h.

OBJECTIUS:

  • Resoldre dubtes sobre el protagonista del front d’investigació.
  • Conèixer i investigar concretament un tipus de virus: el coronavirus.

Ens veiem d’aquí una estona!

Cuideu-vos molt 🙂

Publicat dins de PROJECTE | Deixa un comentari

#activitat ed.física 24feb.EQUILIBRIS

Bon dia!

A l’escola estàvem treballant els equilibris, així que a casa podem continuar!

QUÈ HEM DE FER: Cliqueu al següent enllaç que us ha posat la Yolanda i realitzeu les propostes que us expliquen en el vídeo.

EQUILIBRIS

Ja m’explicareu què tal ha anat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

#activitat de mates 24feb. INNOVAMAT I SÈRIES

Bon dia Robots!

Com ja us vam explicar, les activitats de matemàtiques les farem amb l’aplicació d’Innovamat com feu a l’escola.

Les instrucccions i el codi per accedir els tenen els vostres pares i mares al mail.

Com van les sessions?

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT: Si algú vol ampliar o repassar la numeració pot fer una sèrie a un full comptant de 3 en 3 endavant i enrrere des del 100 al 1000.

També podeu fer altres variants: de 5 en 5, de 1o en 10…

Ja m’ensenyareu a l’escola quines heu fet!

Publicat dins de MATEMÀTIQUES | Deixa un comentari

#activitat llengua 24feb.TREBALLEM LES MAJÚSCULES

IMPORTANT: PER A LA VIDEOCONFERÈNCIA DE LA TARDA AGAFEU LA PISSARRA MÀGICA DE MATES AMB RETOLADOR, SI NO HO TENIU, FULL I ESTOIG.

Bon dia!

Avui a l’àrea de llengua treballarem una mica d’ortografia, quan i perquè es posa majúscula.

QUÈ HEM DE FER? Clicar a l’enllaç que trobeu a continuació i fer les activitats que us proposa, hi ha dos apartats: NOMS PROPIS I PUNT. Els heu de fer els dos, sense saltar-vos cap pas! Per anar passant d’activitat heu d’anar donant a la fletxeta  de color groc que hi ha sota la pantalla.

TREBALLEM LA MAJÚSCULA

 

OBJECTIUS:

-Treballar l’ús de la majúscula en noms propis i després del punt.

-Conèixer els diferents noms propis.

-Ordenar els elements de la frase.

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT:

Pots intentar fer les activitats totes les vegades que vulguis, no passa res si no ho encertes a la primera!

Si voleu fer un nivell o dos més difícil després de fer el que us he proposat, cliqueu al dibuix que hi ha de la casa i feu el punt 2 “escric en majúscula” de l’apartat blau o vermell.

Publicat dins de CATALÀ | Deixa un comentari