ABANS DE COMENÇAR US VULL FELICITAR A TOTS I TOTES PERQUÈ AHIR VAU SER UNS VALENTS I VALENTES AMB LA PROVA DEL PCR! SOU UNS I UNES CRACKS!!!
I PER ANAR PLANIFICANT L’AGENDA: ROBOTS! US PROPOSO PER DIVENDRES 25 DE SETEMBRE FER UNA VIDEOCONFERÈNCIA A TRAVÉS DEL TEAMS (JA ENVIARÉ ALS VOSTRES PARES I MARES PER MAIL LA INVITACIÓ A LA REUNIÓ) PER PARLAR UNA MICA DE COM HEM VISCUT AQUESTA SETMANA I DEL PROJECTE).FAREM LA VIDEOCONFERÈNCIA A LES 11H DEL MATÍ, QUI PUGUI. TINC GANES DE VEURE-US!!!
Ara si, anem amb l’activitat d’avui:
QUÈ HEM DE FER? -Visualitza el capítol d’aquesta sèrie de dibuixos (CLICA A L’ENLLAÇ ON POSA ROBOTS DOMÈSTICS) i contesta les preguntes en un full de quadres tot seguint les normes de presentació, només escriu les respostes, no has de copiar les preguntes.
PREGUNTES:
1-Quin robot domèstic apareix al capítol?
2-Has vist alguna vegada aquest robot domèstic? El tens a casa? Coneixes algú que el tingui?
3-El protagonista ha descobert una funció a part de la d’escombrar, quina és?
4-I a tu, se t’acudeixen altres coses que podria fer aquest robot?
5-Quins altres robots surten al capítol?
6-Quina de les coses que fa el robot gran és la que més t’ha agradat?
OBJECTIUS
- Treballar la comprensió audiovisual
- Entendre el contingut d’un mitjà audiovisual
- Conèixer els robots domèstics
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT: Podeu veure el vídeo les vegades que volgueu. La majoria de respostes són curtes de contestar, si et costa una mica escriure pots fer servir l’opció de grabar-te la veu.
ENTREGA: Fica el full a la carpeta i el recollirem el dia que tornem al cole. Qui ho prefereixi, m’ho pot enviar al meu e-mail.
AQUESTS DIBUIXOS M’HAN AGRADAT MOLT!