#activitat de llengua 22feb. VÍDEO LA RECEPTA

Bon dia Robots!

Avui farem una comprensió oral de llengua catalana relacionada amb el tema que estem treballant a la classe: la recepta.

QUÈ HEM DE FER: Veure el vídeo que hi ha a continuació, és una recepta molt senzilla. Heu d’agafar un full de quadres i anar posant les parts de la recepta que surten al vídeo, és a dir, posar quins ingredients fan servir, els passos a seguir i si hi ha alguna informació extra. Recordeu quines són les normes de presentació al full i com es redacten les receptes. A la carpeta, a l’apartat de català, teniu el full que explica les parts que ha de tenir una recepta.

No cal que escriviu literalment el que diuen al vídeo, ho podeu explicar resumidament amb les vostres paraules.

OBJECTIUS:

  • Treballar la comprensió oral
  • Treballar el text instructiu
  • Desenvolupar la capacitat de resumir i sintetitzar diferents tipus d’informació

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT:

Si t’atreveixes i et ve de gust pots fer la recepta a casa! Si ho fas fes-te una foto i que els pares me la facin arribar al correu!

Si et costa escriure els passos a seguir, els pots fer amb dibuixos.

ENTREGA: TOTES LES FEINES LES ENTREGAREU EL DIA QUE TORNEM A L’ESCOLA

 

Aquest article ha estat publicat en CATALÀ. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *